Monday, July 2, 2018

ISI KANDUNGAN NS SUPER CANDY!!!!

Apa Itu Isi Kandungan Ns Super Candy???

L-arginine

L-arginine (atau arginine) adalah sejenis asid amino, dan seperti yang kita tahu, asid amino adalah "blok bangunan" protein. Kami memperolehnya dari diet kami, terutamanya sumber haiwan makanan protein, termasuk daging lembu dan lain-lain jenis daging merah, ayam, ikan, telur, dan produk tenusu. Sebagai tambahan kepada secara semula jadi dalam "protein lengkap" yang membekalkan semua asid amino penting yang kita perlukan, L-arginine juga dicipta di dalam tetapan makmal supaya dapat digunakan untuk membuat makanan tambahan yang memberi manfaat kepada kesihatan jantung, prestasi latihan, keupayaan mental dan banyak lagi .


Eurycoma Longifolia(Tongkat Ali)
Tongkat Ali merupakan booster hormon lelaki. Hormon ini berupaya menggandakan kesihatan seks, meningkatkan 'oomph' orang lelaki dan meningkatkan potensi mendapatkan cahaya mata.

Lepidium Peruvinum(Maca)
Asalnya dari Peru. Tumbuhan ini tumbuh segar di kawasan beraltitud tinggi (13,000 kaki). Juga dikenali sebagai Maca. Berfungsi meningkatkan nafsu lelaki dan wanita.

Panax Ginseng(Asian Ginseng)
Sudah digunakan dalam rawatan tradisional China sejak berabad lamanya. Ginseng menggalakkan penghasilan Nitric Oxide, komponen penting yang berpengaruh pada alat kelamin lelaki.

ZINC OXIDE
1) digunakan sebagai zat warna putih dan digunakan dalam percetakan & pencelupan, kertas, perlawanan dan industri perubatan. 2) Digunakan dalam industri getah sebagai aktivator pemvulkanan, ejen tetulang dan agen pewarna getah asli, getah tiruan dan lateks. 3) Digunakan dalam pemprosesan zink chrome yellow, zinc acetate, zink carbonate, zinc chloride, dll. 4) Digunakan untuk membuat bahan laser elektron, serbuk neon, bahan tambahan makanan ternakan, pemangkin, bahan magnetik.

Catuaba – Asal Usul dan Khasiat
Adalah pokok ajaib yang berasal dari lembah Amazon, Brazil. Ia adalah tumbuhan afrodisiak Brazil yang paling terkenal. Seawal beberapa abad yang lalu, puak India Tupi yang terkenal di Amazon dari generasi ke generasi telah menemui keberkesanan dan keajaiban catuaba

1 comment:

ISTERI TERINGAT AKSI SEMALAM

Siapa je yang tak kenal NS SUPERCANDY ni !!! Supplement terbaik asia . Dah terkenal seluruh Malaysia , mana taknya ramai yang sdah guna ba...